duminică, 10 aprilie 2011

Vreodată vei fii frumos

Ai vrut vreodată să ucizi?
O vreau mereu în chip păgân !
Ai vrut vreodată să ii ucizi?
O fac mereu cu drag de os !
Ai reuşit vreodată să îi ucizi în mintea ta?
O vezi ... nu întreba real din mintea mea !
Ai reuşit … în poemele tale ?
O … intri în pământ fertil!
Ai reuşit să faci asta uşor?
O fac tăiş metal uscat de îngeri !
Să devii uşor şi să te vinzi pentru moartea lor?
O metamorfoză vinde morţi uşor !
Ai reuşit să îi ucizi cu uşurinţă?
O cresc în mine, ei cad paie !
Ai … să te simţi frumos când ucizi?
O să mă simt în grote limpezi!
Ai să simţi frumosul când îi ucizi?
O frumuseţe din pulsatoriu mă ridică !
Ai … să te simţi?
O să mă am, o să se aibă !

Cezar vs Paula

3 comentarii:

  1. cand două entităţi care degustă esenţa versului decriptat până la esenţa lui apare metafora care îţi încălzeşte inima...deşi eu sunt doar unul dintre cei care exprimă gânduri fără a scrie literalmente poezie pot respira aceste versuri fapt care concluzionează poate nevoia mea de aer curat.
    Cu deosebită consideraţie Prof. Drd. Daniel Dăian

    RăspundețiȘtergere
  2. hortensia eduard22 mai 2011 la 04:23

    Niste incercari literare superficiale,din care reiese clar instigatia la crima,deci la infractiune.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=YNmX9YbFVrY

    Oare se aseamana???
    Multumim de aprecieri..va rog sa transmiteti mesajul si lui Cezar , avand in vedere ca e postat si pe pagina lui.

    RăspundețiȘtergere