joi, 30 iunie 2011

duet

Danseaza, danseaza fecioara dorinta
Danseaza clipa mijloc contur
Danseaza farmece coapsa fiinta
Danseaza amurgul foc de maur

Viseaza, viseaza baiete de-amiaza
Viseaza hora sfarsit de ecou
Viseaza cum mana stele vegheaza
Viseaza iele albastru tablou

Danseaza, danseaza-mi fecioara pe umeri
Danseaza-mi sudoare gheata vioi
Danseaza-mi din pantec poemul in scrieri
Danseaza-mi iubire eterna din ploi

Viseaza, viseaza-mi baiete surasul
Viseaza-mi umbra sarutul tacit
Viseaza-mi cu jale devreme apusul
Viseaza-mi tample pacatul mocnit.

2 comentarii:

  1. Ori poate sunt eu mai conservatoare, ori poate că nu percep prea fin poezia, dat fiind faptul că mă regăsesc mult mai mult într-o proză de exemplu, ori poate că nu vreau să recunosc că sunt înapoiată şi nu ştiu să admir o poezie în stil nou, cum sunt cele de azi... nu ştiu, însă mi se pare că este pentru prima oară când citesc cu adevărat ceva poetic. Ceva ce, într-adevăr exprimă o artă a poeziei în adevăratul înţeles al cuvântului.
    Ei bine, DA, aşa înţeleg eu ADEVĂRATA POEZIE, aşa cum e cea de mai sus.
    Paula, draga mea, tu ai o profunzime ce împiedică cititorul să sfârşească în acreală şi plictis, pui o amprentă, probabil genetică a unei gândiri ce scoate la iveală secretul sentimentului dincolo de cuvânt, îţi amplifici dimensiunile interioare într-o manieră suplă şi vibrantă, ceea ce aruncă cititorul într-o plăcere delirantă, făcându-l să reia lecturarea cu şi mai multă atenţie şi plăcere.
    FELICITĂRI!
    Bravo!
    Mi-a plăcut la nebunie! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere